Zwroty i Reklamacje

ZWROT USTAWOWY

Klient  ma możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu produktu.Jedynym warunkiem jest oddanie orginalnego dokumentu  zakupu oraz zwrócenie produktu w stopniu nienaruszonym.Grille , Promienniki oraz Wędzarnie muszą być zapakowane orginalnię w kartonie..Akcesoria oraz drobny towar nie może być uszkodzony - dopuszczalne jest sytuacja w której klient otworzy orginalnie zapakowane celem zapoznania się z zawartością.Po uzyskaniu zgody na zwrot klient wysyła przesyłkę na swój koszt..Do przesyłki należy dołączyć paragon lub FV oraz wysłać na maile informacje o odstąpieniu umowy.W celu zachowania ostrożności Sprzedawca może wstrzymać się zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru .

ZWROT 60 DNIOWY

W ramach gwarancji jakości obsługi , sklep przyjmuje zwroty po ustawowym terminie do 60 dni roboczych.Ewentualne prawo przyjęcia towaru należy skonsultować ze sprzedawcą który rozpatrzy każdy  proceder indywidualnie.

REKLAMACJA

Jakie towary podlegają reklamacji:

  • Towar nowy z wadą fabryczną
  • Towar uszkodzony, nie z winy klienta
  • Towar na który obowiązuje gwarancja zgodna z warunkami producenta

W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie egrille.pl prosimy o pozostawienie wiadomości w poniższym formularzu lub bezpośrednio skontaktować się ze sprzedawcą :


Wyślij wiadomość